Jak důležité jsou texty v marketingu a kdo je má psát (1/7)

První díl online kurzu outsourcingu psaní textů

Vítejte! V tomto krátkém online kurzu vám během 30 minut ukážu, jak úspěšně spolupracovat s externistou při tvorbě marketingových textů. Chcete outsourcingem dosahovat lepších výsledků? Pusťte si úvodní lekci a po zhlédnutí pokračujte na další.

Pěkný den. Moje jméno je Josef Řezníček a vítám vás u krátkého kurzu outsourcování tvorby obsahu, který jsme pro vás na CopyVčelce připravili a máte ho k dispozici úplně zdarma.

V následujících několika krátkých videích se podíváme na to, jak efektivně tvořit obsah pro váš marketing, web a reklamu, když si texty nepíšete sami, ale máte na to nějakého externistu – firmu, agenturu nebo i nějakého kolegu v týmu.

Informace v tomto kurzu mohou být totiž rozhodující v tom, jestli budete tvořit kvalitní texty a spolupráce s externistou nebo kolegou vám bude přinášet užitek, nebo nikoli.

Většina z vás si už uvědomila, že potřebuje kvalitní texty k tomu, aby přilákala nové zákazníky a udržela si ty stávající.

U většiny z vás také platí, že je pro vás nejdůležitější soustředit se ve svém podnikání či práci na jiné věci než jen psaní textů a vytváření obsahu. Budujete produkty nebo služby, prodáváte je a vylepšujete. Možná máte plné ruce práce se současnými zákazníky nebo klienty a potřebujete ke své činnosti či propagaci kvalitní obsah.

Často vás ani psaní textů nebaví. A proto je logické, že chcete spolupracovat s někým, kdo je profesionál a s texty vám pomůže.

Vy se pak totiž můžete soustředit na to, co je pro vás nejdůležitější a posouvá váš projekt, firmu nebo společnost, ve které pracujete, dál.

Asi víte, nebo jste minimálně už slyšeli, že obsah vám může dlouhodobě sloužit a přivádět zákazníky.

Můžete si na základě něho vybudovat konkurenční výhodu – třeba díky zajímavým článkům, které přilákají nové zákazníky, lepším popiskům produktů (když jste e-shop), které nalákají zákazníky. Konkurenční výhodou může být také propracovaný text na podstránce s popisem vaší služby, která vám pomůže získat více kontaktů na zájemce, nebo vaše obsahové magnety ke stažení (ebooky, pdf…), které nabízíte výměnou za e-mail a rozšiřujete si tak svou emailovou databázi potenciálních zákazníků. Může jít i o poutavější textace e-mailu, které  zajistí vyšší proklikovost a efektivnější e-mail marketing, nebo poutavější texty příspěvků na sociálních sítích, které vám zajistí větší interakci a větší dosah vašeho sdělení.

Toho všeho můžete využít, pokud budete umět správně outsourcovat tvorbu obsahu a pokud budete znát pravidla a postupy, kterými zajistíte bezproblémovou spolupráci s autorem textů.

A o tom je tento kurz.

Takže jestli jste připraveni, pusťte si další krátké video, která vám poví, jak se připravit na spolupráci s někým, kdo pro vás připravuje obsah a píše tak, aby byla spolupráce úspěšná.