Jak důležité jsou texty v marketingu a kdo je má psát (1/7)

První díl online kurzu outsourcingu psaní textů

Vítejte! V tomto krátkém online kurzu vám během 30 minut ukážu, jak úspěšně spolupracovat s externistou při tvorbě marketingových textů. Chcete outsourcingem dosahovat lepších výsledků? Pusťte si úvodní lekci a po zhlédnutí pokračujte na další.

Pěkný den. Moje jméno je Josef Řezníček a vítám vás u krátkého kurzu outsourcování tvorby obsahu, který jsme pro vás na CopyVčelce připravili a máte ho k dispozici úplně zdarma.

V následujících několika krátkých videích se podíváme na to, jak efektivně tvořit obsah pro váš marketing, web a reklamu, když si texty nepíšete sami, ale máte na to nějakého externistu – firmu, agenturu nebo i nějakého kolegu v týmu.

Informace v tomto kurzu mohou být totiž rozhodující v tom, jestli budete tvořit kvalitní texty a spolupráce s externistou nebo kolegou vám bude přinášet užitek, nebo nikoli.

Většina z vás si už uvědomila, že potřebuje kvalitní texty k tomu, aby přilákala nové zákazníky a udržela si ty stávající.

U většiny z vás také platí, že je pro vás nejdůležitější soustředit se ve svém podnikání či práci na jiné věci než jen psaní textů a vytváření obsahu. Budujete produkty nebo služby, prodáváte je a vylepšujete. Možná máte plné ruce práce se současnými zákazníky nebo klienty a potřebujete ke své činnosti či propagaci kvalitní obsah.

Často vás ani psaní textů nebaví. A proto je logické, že chcete spolupracovat s někým, kdo je profesionál a s texty vám pomůže.

Vy se pak totiž můžete soustředit na to, co je pro vás nejdůležitější a posouvá váš projekt, firmu nebo společnost, ve které pracujete, dál.

Asi víte, nebo jste minimálně už slyšeli, že obsah vám může dlouhodobě sloužit a přivádět zákazníky.

Můžete si na základě něho vybudovat konkurenční výhodu – třeba díky zajímavým článkům, které přilákají nové zákazníky, lepším popiskům produktů (když jste e-shop), které nalákají zákazníky. Konkurenční výhodou může být také propracovaný text na podstránce s popisem vaší služby, která vám pomůže získat více kontaktů na zájemce, nebo vaše obsahové magnety ke stažení (ebooky, pdf…), které nabízíte výměnou za e-mail a rozšiřujete si tak svou emailovou databázi potenciálních zákazníků. Může jít i o poutavější textace e-mailu, které  zajistí vyšší proklikovost a efektivnější e-mail marketing, nebo poutavější texty příspěvků na sociálních sítích, které vám zajistí větší interakci a větší dosah vašeho sdělení.

Toho všeho můžete využít, pokud budete umět správně outsourcovat tvorbu obsahu a pokud budete znát pravidla a postupy, kterými zajistíte bezproblémovou spolupráci s autorem textů.

A o tom je tento kurz.

Takže jestli jste připraveni, pusťte si další krátké video, která vám poví, jak se připravit na spolupráci s někým, kdo pro vás připravuje obsah a píše tak, aby byla spolupráce úspěšná.

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close