Copyvčelí Kodex pilného copywritera
10 zásad pro skvělé texty a spokojenost zákazníků

Copywriteři v CopyVčelce odvádějí vždy 100% práci. Ta vychází nejen z jejich odbornosti, talentu nebo nasazení, ale i z unikátního copyvčelího Kodexu. V celkem 10 bodech shrnuje, jak by naši textaři měli přistupovat k psaní. A to se úspěšně děje. 🙂

Všichni z týmu se zásadami řídí, a tak vytváří vynikající texty a posouvají se ve svém psacím umění neustále dopředu. Jaká pravidla dělají z našich copywriterů spolehlivé textařské profíky, co by za své články, popisky, e-maily a další typy obsahu mohli dát klávesnice do ohně? 😉

1. Žádné kopírování, jen ryzí originalita

Každý text musí bezpodmínečně splňovat požadavek na unikátnost, proto je nepřípustné jakékoli kopírování cizí tvorby. Copywriter využívá zdroje pouze jako podklady, na základě kterých dává myšlenkám svou vlastní formu, nápady a osobitý styl.

2. Bezchybnost jako jedna z nejpodstatnějších vlastností

I když se v druhé vlně o výsledný text stará pečlivý korektor, kterému neunikne žádné řádění šotka, copywriter si po sobě svou práci vždy důkladně kontroluje. Odhaluje hrubky, překlepy a další nedostatky a ladí věty k naprosté dokonalosti.

3. Dobrý text nestačí, musí být nejlepší

Žádný copywriter CopyVčelky nezpracovává zadání jen proto, aby bylo hotové. Cílí vždy na TOP kvalitu a tvoří tak, jak nejlépe dovede. Když není spokojený, nemávne nad tím rukou, ale vymyslí novou – mnohem lepší – variantu.

4. Otázky nikdy nejsou na škodu

Některá zadání dorazí neúplná. Nebo nejsou srozumitelná. A to může být problém, co se negativně promítne do psaní a výsledku. Copywriter ale nezoufá a na vše potřebné se doptá, protože kvalita vstupu přímo ovlivňuje kvalitu výstupu. Komunikuje s klientem a zjistí vše, aby mohl vytvořit špičkový text bez kompromisů.

5. Každé zadání má stejnou váhu

Některé požadované texty mohou budit zdánlivý dojem nedůležitosti. Ne ale pro copywritera CopyVčelky. Uvědomuje si, že i malý popisek dokáže velké věci. Proto při psaní nedělá rozdíly a vždy odvádí nejlepší možný výkon.

6. Všestranná pomoc klientovi díky proaktivnímu přístupu

Copywriter sice primárně tvoří super texty, ale když narazí na cokoli, co klientovi ubírá na důvěryhodnosti nebo kazí web/e-maily/komunikaci na sociálních sítích, upozorní ho na to. Není zkrátka lhostejný a snaží se pomáhat na nejrůznějších „frontách“. Někdy to může být nepovedená grafika, jindy třeba nefungující odkaz nebo pokulhávající pravopis.

7. Vzdělání a rozvoj = pevná součást copywriterského řemesla

CopyVčelka se chce zlepšovat. A takové ambice musí mít i její tým. Proto se copywriter zapojuje do interního vzdělávacího programu, získává znalosti a učí se novým poznatkům. Uvědomuje si, že se copywriting vyvíjí a on s ním musí držet krok. Čerpá z osvědčených zdrojů, je iniciativní, informuje kolegy o případných zajímavostech, na které narazil, a celkově se snaží mít přehled nejen o psaní, ale obecně o marketingu.

8. Zpětná vazba nad zlato

Copywriter si bere poučení z kritiky a motivaci z pochvaly. Zajímá se o názory klienta na svůj text a cení si zpětné vazby. Ta se k němu pravidelně dostává i v rámci interního vzdělávání. Považuje ji za hnací motor svých textařských schopností a využívá ji na maximum.

9. Priorita jménem spolehlivost

Pravidelná dodávka obsahu, na kterou se může klient spolehnout – to je jedna z mnoha výhod CopyVčelky. Copywriter si ji uvědomuje, a proto vypracovává texty ve stanovených termínech. Dodržuje domluvené náležitosti a vychází vstříc požadavkům.

10. Základní pilíř kvality služeb tvoří firemní standardy

Každý copyvčelí copywriter zná standardy mateřské společnosti Včeliště (zodpovědnost, iniciativa, pracovitost, organizovanost, samostatnost) a společně s tímto unikátním Kodexem je bere za svaté. 🙂 Nebo přinejmenším za samozřejmé. Jde o profesní i morální závazek, který zaručuje spokojenost na obou stranách: klientů i celého týmu. Proto se zásadami rád řídí a považuje je za unikátní včelí výsadu, ne nutnost.

Vyzkoušejte pravidelný copywriting

Garance vrácení peněz, žádné závazky.