Copyvčelí Kodex pilného copywritera
10 zásad pro skvělé texty a spokojenost zákazníků
Copywriteři v CopyVčelce odvádějí vždy 100% práci. Ta vychází nejen z jejich odbornosti, talentu nebo nasazení, ale i z unikátního copyvčelího Kodexu. V celkem 10 bodech shrnuje, jak by naši textaři měli přistupovat k psaní. A to se úspěšně děje. 🙂
Všichni z týmu se zásadami řídí, a tak vytváří vynikající texty a posouvají se ve svém psacím umění neustále dopředu. Jaká pravidla dělají z našich copywriterů spolehlivé textařské profíky, co by za své články, popisky, e-maily a další typy obsahu mohli dát klávesnice do ohně? 😉
Každý text musí bezpodmínečně splňovat požadavek na unikátnost, proto je nepřípustné jakékoli kopírování cizí tvorby. Copywriter využívá zdroje pouze jako podklady, na základě kterých dává myšlenkám svou vlastní formu, nápady a osobitý styl.
I když se v druhé vlně o výsledný text stará pečlivý korektor, kterému neunikne žádné řádění šotka, copywriter si po sobě svou práci vždy důkladně kontroluje. Odhaluje hrubky, překlepy a další nedostatky a ladí věty k naprosté dokonalosti.
Žádný copywriter CopyVčelky nezpracovává zadání jen proto, aby bylo hotové. Cílí vždy na TOP kvalitu a tvoří tak, jak nejlépe dovede. Když není spokojený, nemávne nad tím rukou, ale vymyslí novou – mnohem lepší – variantu.
Některá zadání dorazí neúplná. Nebo nejsou srozumitelná. A to může být problém, co se negativně promítne do psaní a výsledku. Copywriter ale nezoufá a na vše potřebné se doptá, protože kvalita vstupu přímo ovlivňuje kvalitu výstupu. Komunikuje s klientem a zjistí vše, aby mohl vytvořit špičkový text bez kompromisů.
Některé požadované texty mohou budit zdánlivý dojem nedůležitosti. Ne ale pro copywritera CopyVčelky. Uvědomuje si, že i malý popisek dokáže velké věci. Proto při psaní nedělá rozdíly a vždy odvádí nejlepší možný výkon.
Copywriter sice primárně tvoří super texty, ale když narazí na cokoli, co klientovi ubírá na důvěryhodnosti nebo kazí web/e-maily/komunikaci na sociálních sítích, upozorní ho na to. Není zkrátka lhostejný a snaží se pomáhat na nejrůznějších „frontách“. Někdy to může být nepovedená grafika, jindy třeba nefungující odkaz nebo pokulhávající pravopis.
CopyVčelka se chce zlepšovat. A takové ambice musí mít i její tým. Proto se copywriter zapojuje do interního vzdělávacího programu, získává znalosti a učí se novým poznatkům. Uvědomuje si, že se copywriting vyvíjí a on s ním musí držet krok. Čerpá z osvědčených zdrojů, je iniciativní, informuje kolegy o případných zajímavostech, na které narazil, a celkově se snaží mít přehled nejen o psaní, ale obecně o marketingu.
Copywriter si bere poučení z kritiky a motivaci z pochvaly. Zajímá se o názory klienta na svůj text a cení si zpětné vazby. Ta se k němu pravidelně dostává i v rámci interního vzdělávání. Považuje ji za hnací motor svých textařských schopností a využívá ji na maximum.
Pravidelná dodávka obsahu, na kterou se může klient spolehnout – to je jedna z mnoha výhod CopyVčelky. Copywriter si ji uvědomuje, a proto vypracovává texty ve stanovených termínech. Dodržuje domluvené náležitosti a vychází vstříc požadavkům.
Každý copyvčelí copywriter zná standardy mateřské společnosti Včeliště (zodpovědnost, iniciativa, pracovitost, organizovanost, samostatnost) a společně s tímto unikátním Kodexem je bere za svaté. 🙂 Nebo přinejmenším za samozřejmé. Jde o profesní i morální závazek, který zaručuje spokojenost na obou stranách: klientů i celého týmu. Proto se zásadami rád řídí a považuje je za unikátní včelí výsadu, ne nutnost.
Vyzkoušejte pravidelný copywriting
Garance vrácení peněz, žádné závazky.