Jak a proč používáme na Včelišti službu CopyVčelka

CopyVčelka funguje jako spolehlivý pomocník nejen u e-shopů a B2B firem, ale boduje i na „domácím hřišti“. To znamená, že službu pravidelného copywritingu využíváme i my = marketingová agentura Včeliště, která sama stojí za jejím vznikem a provozem.

Získáváme tak kvalitní obsah a zároveň si neustále ověřujeme, že vše běží tak, jak má. A také nám tento postup dává ideální příležitost odhadnout možné zádrhely nebo procesy, u kterých existuje potenciál pro vylepšení.

Teď vám chceme ukázat, jakým způsobem spolupráce probíhá. Na následujících řádcích se tak dozvíte spoustu zajímavých a také užitečných informací. Třeba to, jak během několika málo minut vykouzlit super zadání, podle kterého copywriter vytvoří text přesně podle vašich představ.

Texty pro řadu projektů a činností

Včeliště není jen internetová agentura, ale i online centrum marketingového vzdělávání. Poskytuje kurzy a školení, vytváří tematické e-booky a publikuje oborové články na blogu. Potřebujeme tedy pravidelně velké množství textů. A na jejich psaní využíváme právě CopyVčelku. Jak? To vám ukážeme dále na příkladu vzniku blogového příspěvku.

Základ jménem zadání

Na obrázku níže vidíte zadání pro článek, které připravil Josef Řezníček jako expert na danou problematiku. Takže na základě své zkušenosti a orientace v teorii a případných zdrojích nachystal osnovu pro copywritera, který tak přesně věděl, co od něj zadavatel očekává. Tento přístup zaručuje win-win výsledek, tedy oboustrannou spokojenost.

A vůbec nezáleží na tom, že koncept obsahuje překlepy nebo nějaké chybky. Nemá smysl ztrácet čas jejich řešením. Sestavení návrhu vám tak nezabere více jak 10–15 minut. V celodenním nebo týdenním rozvrhu jde o malou časovou investici, kterou si může dovolit každý.

Možná si teď říkáte, že tohle přece může udělat i sám copywriter. Máte i nemáte pravdu. Vždy záleží na tom, jak moc se v dané oblasti orientuje a hlavně – zda mu dokážete v pár větách předat svou vizi. Vy chcete téma probrat z pohledu X, ale on si bez vašeho navedení určí, že se jím bude zabývat v rovině Y. A zbytečný „problém“ je na světě. Proto na Včelišti postupujeme takto, aby pokaždé vznikl článek, co 100% odpovídá představám toho, kdo ho chce použít.

Doladíme detaily a hurá s článkem do světa

Když z CopyVčelky obdržíme výsledný text, obvykle ho obratem publikujeme. Protože prochází kontrolou od profesionální korektorky, nemusíme s ním už nic dalšího provádět. Někdy jen ověříme, že odpovídá cílům, které mu přisoudíme ve strategii našeho obsahového marketingu.

V případě, že chceme ještě něco doupravit nebo doplnit, máme k dispozici neomezený počet revizí. Když s copywriterem vše přes dodatečné požadavky doladíme, můžeme článek zveřejnit. Zajímá vás, jak vypadá finální text vytvořený podle předložené osnovy? Přečtěte si ho na našem blogu.

Chcete své podnikání a marketing podpořit pravidelně dodávanými texty od profi copywriterů z CopyVčelky? Skvělé rozhodnutí! Klikněte na jedno z tlačítek, které vidíte o pár řádků níže, a zjistíte vše podstatné. ↓↓↓

Vyzkoušejte pravidelný copywriting

Garance vrácení peněz, žádné závazky.